Ramowy rozkład dnia
I. Część dnia
630 – 900 Schodzenie się dzieci, zajęcia niekierowane, zabawy swobodne. Czas do dyspozycji nauczyciela – np. praca indywidualna i zespołowa z dziećmi o charakterze obserwacyjnym, stymulująco – kompensacyjnym i wychowawczym, praca z dzieckiem zdolnym, zabawy ruchowe, czynności porządkowe, zabawy poranne, czynności samoobsługowe w łazience, przygotowanie do śniadania .
900 – 930 Śniadanie /mycie zębów/
II. Część dnia
Dzieci starsze:
930 – 1045 Zajęcia kierowane: umysłowe, muzyczne, plastyczne, ruchowe, teatralne i inne, rytmika, język angielski, religia . Praca ze specjalistami: logopedą, surdologopedą, pedagogiem, oligofrenopedagogiem, terapeutą. Zabawy niekierowane, swobodne.
1045 – 1100 Drugie Śniadanie
1100– 1130 Pobyt na świeżym powietrzu, czynności samoobsługowe
1130 – 1200 Obiad /mycie zębów/
Dzieci młodsze;
930–1000 Zajęcia kierowane: umysłowe, muzyczne, plastyczne, ruchowe, teatralne i inne, język angielski. Praca ze specjalistami: logopedą, surdologopedą, pedagogiem, oligofrenopedagogiem, terapeutą, nauczycielem wspomagającym. Zabawy niekierowane, swobodne.
1000- 1130 Pobyt na świeżym powietrzu, czynności samoobsługowe
1130– 1200 Obiad /mycie zębów/
III. Część dnia
Dzieci młodsze;
1200 – 1400 Leżakowanie, słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej
Dzieci starsze:
1200 – 1230 słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej
1230 – 1400 czas do dyspozycji nauczyciela – np. praca indywidualna i zespołowa z dziećmi o charakterze obserwacyjnym, stymulująco – kompensacyjnym i wychowawczym, praca z dzieckiem zdolnym. Pobyt na świeżym powietrzu.
1400- 1430 Czynności samoobsługowe. Podwieczorek /mycie zębów/
1430– 1700 Zajęcia niekierowane, zabawy swobodne wg inwencji twórczej dzieci, słuchanie bajek czytanych przez nauczycielkę, praca indywidualna, zespołowa praca z dzieckiem zdolnym, zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Rozchodzenie się